PUBLICITATE CU TELEVIZORUL INCHIS





Strategiile clasice de marketing sunt provocate sa se reinventeze de catre noile media si sofisticarea consumatorilor. Desi media traditionale detin inca partea leului, impactul lor este erodat de tehnici de promovare alternative.

Prima conferinta dedicata inovatiilor in comunicare care va redefini modul in care companiile isi pot imbunatati strategia de marketing si modul in care consumatorii percep valoarea noilor instrumente de promovare.

Evenimentul reuneste cei mai importanti specialisti in publicitate si marketing pentru a discuta si elabora cele mai relevante strategii care conduc industria de business si pentru a anunta tendintele anului urmator.

VORBITORI INVITATI




Stefan Stroe
Strategic Planning Director
Grey Bucharest
Liviu David
Creative Director
Next Advertising
Bogdana Butnar Senior Strategic Planner,
McCann-Erickson
Radu Ionescu Managing Partner Kinecto

Diana Graepel
Managing Director Founder & Partner
Funky Business
Doru Panaitescu Marketeer.ro Csanád Bánhegyi SEM Expert
Carnation
Alwin Van EsMarketing Specialist
Holland Media Marketing

DE CE SA PARTICIPI




Participantii vor afla care sunt tehnicile de marketing care functioneaza, care sunt tendintele care se prefigureaza in acest domeniu, si modul in care toate acestea pot influenta deciziile de marketing, branding si business.

Conferinta va promova un format inedit, cu accent pe interactiune si participare din ambele parti, atat in ceea ce priveste vorbitorii cat si publicul din sala. Prin intermediul unui seminar complex, un specialist international in marketing va arata audientei cum sa foloseasca intreaga colectie de instrumente de marketing pentru beneficiul profesional.

WORKSHOP “ALTERNATIVE MEDIA MIX”




A privi dincolo de media traditionale necesita idei. Si pentru idei este nevoie de inspiratie. De aceea, Stefan Kolle va oferi celor prezenti un mix de idei creative despre canalele de media alternative care va starni imaginatia celor prezenti dincolo de granitele traditionale. Detalii

CINE PARTICIPA




Conferinta se adreseaza profesionistilor cu atributii in urmatoarele directii:
• Marketing
• PR
• Advertising
• Brand Management
• Sponsorship Marketing
• Media Planning
• Consumer Retention
• Consumer Insight
• Consumer Research
• Experiential Marketing
• Business Development





ORGANIZATOR
SPONSOR

PARTENERI MEDIA
CU SPRIJINUL